De power van een contentplatform

Ontwerp zonder titel (69)

Stop met het uitstrooien van online content op media die niet van jezelf zijn. Leid je publiek naar je eigen contentplatform. De plek waar jij zelf -rechtstreeks- een relatie met je publiek kunt opbouwen. Waar jouw bedrijf of organisatie kan uitgroeien tot een expert en van waaruit jij die autoriteit kunt verzilveren. Hoe? Je leert het in De power van een contentplatform. Op basis van een model dat verschillende bedrijven eerder al succesvol hebben toegepast. En een draaiboek waarmee jij je bedrijfscultuur in acht stappen contentklaar maakt. Cor Hospes is creatief directeur van Merkjournalisten, een bureau dat merken en mensen helpt met het vertellen van opmerkelijke verhalen. Hij is een internationaal vermaard spreker. Met zijn bureau werkt hij voor kleine en vooraanstaande bedrijven. Hij schreef verschillende bestsellers over contentmarketing, storytelling en sociale media. [quote] ‘Wat een gaaf boek zeg, kan zomaar de nieuwe standaard worden op het gebied van contentmarketing in Nederland.’ – Bas Hakker, Frank.news

https://www.bol.com/nl/p/de-power-van-een-contentplatform/9200000101843527/?bltgh=vFPma4-czYUURBwVsdpLxA.2_9.10.ProductImage

LinkedIn
Facebook
Twitter

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

artikelen SDO
Summer Koster

Participatie van jongeren bij beleid

Kinderrechtenorganisaties deden recent weer opnieuw de oproep aan gemeenteraden om jongeren te betrekken bij de ontwikkeling van beleid. Dit signaal is de afgelopen jaren vaker

Read More »